niedziela, 24 sierpnia 2014

Żenjące wspomnienia, sierpień (1)

Bardzo spodobał mi się pomysł mojej pierwszej komentatorki- Sky!  (blog Sky - tematyka One Direction- Harry Styles) Napisała w nim abym opublikowała post na temat przyjaźni, żenujących wpadkach i  śmiesznych sytuacjach, a więc OK piszę do was o... żenujących wpadkach :)
Wpadłam też na pomysł że co miesiąc ( pod koniec) będę publikowała żenującą wpadkę, która mi się natrafiła w danym miesiącu (  stąd tytuł ,,Żenujące wspomnienia"- tytuł, sierpień- miesiąc w którym miała miejsce wpadka, i 1- która to wpadka z kolei) A więc zacznijmy

Ta wpadka pewnie przytrafiła się dużej ilości osób, a mianowicie gdzie? W TOALECIE...
było to podczas moich wakacji z rodzicami i z bratem, pojechaliśmy do parku dinozaurów w Zatorze. Tam świetnie się bawiliśmy, pod koniec dnia, ok 18 mieliśmy już wyjeżdżać, ale stwierdziliśmy, że udamy się do toalety, a potem na jedną z wielu atrakcji: na samochodziki.
Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że w toaletach bardzo  ciężko chodził zamek i ciężko był się zakluczyć. Mi strasznie się śpieszyło do toalety, ponieważ cały dzień bez korzystania z toalety może mieć kiepski skutek. No i wbiegłam do ubikacji i nie pukając otworzyłam drzwi od toalety. A tam co? Albo raczej Kto? Ona, dziewczyna. Spaliłam się ze wstydu. Ledwo wydukałam ,, Przepraszam". Rozłoszczona dziewczyna ( nie dziwię się) zatrzasnęła szybko drzwi, a ja wybiegłam  z  toalety. Nie musiałam już użyć ubikacji...
Wszystko było by w porządku gdyby nie to że gdy wchodziliśmy do samochodzików znów ujrzałam ją -_-


To moja nie miła sytuacja, po prostu było mi wstyd, ale co tam, było i minęło. Miejmy nadzieję, że nikomu z was się to nie przytrafi.  Jeśli wy też miałyście jakieś żenujące wspomnienia, możecie się nimi podzielić na dole w komentarzach, albo na adresie email: denerwujaca.ola@o2.pl

pozdrawiam Was i do następnego :*

4 komentarze:

  1. Ciekawa wpadka. Pisz tak dalej to chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na twoim miejscu spaliłabym się ze wstydu. Ale ty chyba to zrobiłaś.
    Rozpoczyna się bardzo ciekawie. Na pewno będe tutaj wpadać dość często.
    Aha i nie zapomnij wpadać do mnie http://www.paulabloguje12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha, ciekawa była też moja mina gdy ujrzałam tą dziewczynę

    OdpowiedzUsuń