poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Back to school : moje sposoby na naukę

UWAGA!!! Przed przeczytaniem tego posta uświadom sobie ze każdy ma inne sposoby na naukę I że każdy jest inny,  to że na mnie to działa to nie znaczy że na ciebie. 
A teraz czas na moje 5 sposobów na naukę
Zapraszam,

1. KOLOROWE DŁUGOPISY-zeszyt z kolorowymi wyrazami i zdaniami jest nie dość że ładniejszy to łatwiej będzie nam się uczyć.  Ważne wyrazy zapisane na kolorowo szybko wbijaja (mi) się do głowy
2. KOLOROWE KARTECZKI- na karteczkach zapisuje ważne pojęcia lub kiedy jest sprawdzian I przyklejam w widocznym miejscu np przy biurku lub łóżku I wtedy widzę że mam ważny sprawdzian lub na jutro muszę przynieść atlas
3.FISZKI- to genialny sposób na naukę języków. Nie tylko angielskiego lecz niemieckiego, francuskiego, włoskiego  itp.
Z jednej strony piszesz wyraz po polsku a z drugiej w danym języku.  Następnie losujesz karteczke I mówisz jak brzmi to słowo w danym języku
Możesz się uczyć w ten sposób również definicji na polski, fizykę czy chemię
Z jednej strony piszesz słowo a z drugiej definicje I sposób ten sam co w językach
4.KALENDARZ-jeśli karteczki przy biurku ci nie starczaja to może warto mieć kendarz w którym zapiszesz sprawdziany kartkówki czy pomysły na prace plastyczne itp.
Kalendarz to morze być zwykły notes
5 podczas nauki języka warto mieć przy sobie słownik np tak jak ja w telefonie lub mały egzemplarz na biurku lub na półce.
Wyraz którego nie znasz  pisz np 10/15 razy aż zapamiętasz

To moje sposoby,  może oczywiste ale mi pomagają.  Do zobaczenia niedługo
Ola
P.S posty będą pojawiać się codziennie ok 9 I 17

2 komentarze:

  1. Świetne sposoby :D ja mam swój jedyny i zawsze jest skuteczny :) zapraszam do mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń