niedziela, 24 sierpnia 2014

No to od początku...


Hejka, mam na imię chyba dość oczywiście - ( w nagłówku jest napisane,  jakby ktoś nie wiedział) OLA!  Mam ( w sumienie nie  mam, dopiero będę miała 29 sierpnia) 13 lat, więc teraz idę do gimnazjum :) Do pierwszej klasy ( bardzo się boję) nie jestem normalna ale to jest szczegół. Bardzo lubię czytać książki i je pisać. Miałam też kilka blogów o tematyce One Direction ( pisałam tam opowiadania). Do prowadzenia tego bloga zainspirowała mnie koleżanka, która też prowadzi bloga o takiej tematyce co ja mam zamiar prowadzić. kliku do blogi Pauli
 Posty będą pojawiać się codziennie :)
Co chcecie przeczytać jako pierwsze? może coś jakby z serii Back to school ?







Oczekujcie, bo niedługo pojawią się posty o tematyce:
- przybory do szkoły
-top 10 książek
- stylizacje do szkoły
-5 faktów o mnie
Inne propozycje piszcie w komentarze
UWAGA! posty nie pojawią się w takiej kolejności co zostały zapisane
Pozdrawiam,
Ola
 































6 komentarzy:

  1. Może będziesz pisała o swojej przyjaźni/śmiesznych/żenujących wpadkach? :D
    http://city-of-dream-harry-styles-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł :) Sky, chętnie wejdę na twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wypromowanie. Wejdź do mnie i zobacz ostatnią notke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń