wtorek, 26 sierpnia 2014

Moje ulubione książki

Hejka.  Chciałam zrobić coś specjalnego z okazji 150 wyświetleń ale się nie udało :( miał to być filmik, ale niestety. 
Boję się w ogóle pokazać twarz bo napływ hejtów będzie ogromny...
Nie udało się dzisiaj to postaram się niedługo z moimi koleżankami-Paula bloguje  wika ( nie ma bloga) i  natalia ( nie ma bloga). Postaram się też zrobić filmik typu tag I challenge- piszcie jakie ;)
A teraz moje ulubione książki.  Wam się nie muszą podobać ;) pozdrawiam i do następnego

5 komentarzy:

  1. Prawie wszystkie mi pożyczyłaś i wszystkie z nich przeczytałam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog trzymaj tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzienniczek nastolatki, , bardzo fajny ale w empiku była tylko 1 i 5 Cześć :'( , ale i tak kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wszystkie części - polecam

    OdpowiedzUsuń