sobota, 13 września 2014

LA

Dziękuję ci paula za nominacje ( http://paulabloguje12.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html?m=1 )

O co chodzi z liebster award?

Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznaniaza "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbieobserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

No to było w skrócie dla tych którzy nie wiedzieli co to znaczy

Pytania od PAULA BLOGUJE:

1.Dlaczego prowadzicie bloga?
Odp. Od zawsze lubiłam pisać opowiadania itp więc to i Paulina mnie zainspirowały by stworzyć bloga
2. Macie rodzeństwo?
Tak,  man młodszego brata Jasia
3. Mieszkacie na wsi czy w mieście?
Na wsi
4. Co najbardziej cenicie w ludziach?
Ja osobiście cenię tolerancję
5. Ulubiony owoc?
Oj nie wiem lubię dość dużo owoców.  Min truskawki mango maliny brzoskwinie
6. Jak długo prowadzicie bloga?
Krótkio- od wakacji
7. Czym się interesujecie?
Bardzo lubię czytać książki i uczyć się j. Angielskiego ale również jeździć konno
8. Jaki jest wasz ulubiony przedmiot w szkole?
J. Angielski i chyba chemia

9. Jakie jest/są wasze marzenia?
Marze by spotkać one direction,  mieszkać we Wrocławiu
10. Jaki macie telefon?
Mam samsung Galaxy S III
11. Co myślicie o LBA?
Według mnie jest to fajny sposób na to aby więcej osób dowiedziało się o tym blogu

Moje pytania dla was:
1.Co lubisz robić w wolnej chwili?
2. Jakiego języka obcego się uczysz?
3. Ile masz lat?
4. Jaka jest według ciebie najlepsza słodycz?
5. Masz jakieś zwierzątko?
6. Gdzie chciałabyś mieszkać?
7. Co według cb jest bezużyteczne na tym świecie?
8. Do której klasy chodzisz?
9.jaka jest Twoja znienawidzona czynność w domu?
10. Jakie piosenki chętnie słuchasz?
11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Nominuje:

http://oliwkablogg.blogspot.com/?m=1

http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/?m=1

http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2014/09/8-dziwnych-faktow-o-mnie.html?m=1

Nominuje te trzy dziewczyny i was-tych którzy chcą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz