środa, 17 września 2014

Co sądzę o....


Co sadze o... to nowa seria na moim blogu,  która będzie się pojawiała raz w miesiącu

Dzisiaj post będzie taki trochę inny. 
Ostatnio internet podbija nasz Polak-SA Wardega.
Dla jednych jest on świetnym i zabawnym youtuberem który ma już na swoim kanale
2 380 587 subskrypcji a dla innych jest to jedynie zwykły wyłudzacz pieniędzy wokół którego robią nie potrzebny szum.
I według mnie oba stwierdzenia są słuszne.
Ilość subskrybentów jest gigantyczna. Ludzie śmieją się z jego filmików ale według mnie ten zaledwie 4minutowy filmik nie jest jego najlepszym dziełem.
Gdy on porozdawal bezdomnym ludziom ciepłe ubrania na mroźna zimę nikt go tak nie wychwalal. Gdy dawał im ciepły posiłek,  tez nue było tylu zainteresowanych co pająko-psem.  A według mnie szkoda.
Może filmik z pieskiem przegranym za pająka jest śmieszny ale tylko dla niektórych.  Ja osobiście nie chciałabym być na miejscu osób które straszyl.
A ty co uważasz o tym filmiku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz