piątek, 10 października 2014

Co sądzę o...

To seria w której poruszam tematy które ostatnim czasem podbijają internet, Tv i gazety.
Uwaga!!! To jest tylko i wyłącznie moja opinia dlatego liczcie się z tym że mogę mieć inny pogląd na dany temat niż ty :)
A dzisiaj posta poświęciłam dawnej grzewczej dziewczynki i znanej aktorki jako Hanna Montana. Pamiętam ten szał gdy dziewczyny a może raczej dziewczynki szalały za nią i za torebkę czy zeszyt z nią oddały by wszystko. Ten szał powtarza teraz kolejna twórczość która możemy oglądać na Disney Channel ale może na temat Violetty wypowiem się kiedy indziej,
Jej wygląd wzbudza wiele kontrowersji
Kiedyś piękna i dziewczęca a teraz grzecznie mówiąc to wulgarna smarkula.
Lecz nie tylko jej styl ubierania i zmiana fryzury wzbudza tyle kontrowersji.
Teledysk który ma nie co ponad rok ma już (zdjęcie dołączone na dole) bardzo bardzo dużo wyświetleń i łapekWszyscy chyba widzieli ten teledysk i mają różne zdania na ten temat a ja mam jedną odpowiedź na pytanie:Coo sądzisz o wrecking ball? 

Nie mam czasu by zajmować się jakaś pól gołą kobieta?  Nie interesuje mnie to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz